donderdag 5 juli 2012

Nostalgie en passie

Toen ik gisteren mijn gitaar na lange tijd weer vasthield, raakte mijn vingers even de snaren aan en hoorde ik opnieuw het mooie, akoestische geluid.
Het deed me verlangen naar die prachtige Spaanse muziek en het vurige Spaanse temperament.  Ik vond het in dit filmpje.

Luister naar Oro Santo uit de cd 'Mujeres de Agua' van Javier Limon en word betoverd door de nostalgische woorden en de passionele zang van Buika.  Zelfs Javier Limon staart haar in totaal ongeloof en in totale bewondering aan.




Nostalgia and Passion

While holding my guitar after such a long time yesterday, my fingers briefly touched the strings and I heard the beautiful, acoustic sound anew.
It made me long for the wonderful Spanish music and the passionate Spanish nature.  I found it in this clip.

Listen to Oro Santo from the cd 'Mujeres de Agua' of Javier Limon and become enchanted by the nostalgic words and the passionate singing of Buika.  Even Javier Limon gazes at her in total disbelieve and in total admiration.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten